Alla inlägg under maj 2010

Av Birgitta Lindström - 24 maj 2010 08:28

Vi har videokonferenser varje dag. Vill ni vara med och lyssna, får ni meddela mig så ska vi nog kunna odrna det. Det är på engelska.

Av Birgitta Lindström - 23 maj 2010 11:39

       http://www.viddler.com/explore/WVSweden/videos/2/      

Titta på den 1, 2 eller fler gånger! Ta sen kontakt med mig om ni tycker detta är något för er.   Vill ni förändra ert liv och kunna resa till vackra och spänande platser, så är detta något för er. Samtidigt kunna tjäna pengar! Bättre kan det inte bli, eller hur?

Av Birgitta Lindström - 23 maj 2010 08:53

     Titta och njut, detta kan gälla er.

Ni kan gå med i enbart Dreamtrips och få erbjudande om fantastiska resor ute i världen.  1 resa och er medlemskostnad är betald.

Detta är inte vilka resor som helst!  


Gå igenom min sida i lugn och ro!


Detta är ett erbjudande  och en unik chans att  gå med i resebranschen utan dyra investeringar.

Av Birgitta Lindström - 22 maj 2010 08:35

Välkommen till min Blogg!

Här finns mycket intressant läsning, som kan förändra just ditt liv!

      

Av Birgitta Lindström - 20 maj 2010 19:30

     Hej, kul att ni tittar in! Längre ner finns mycket bra material att titta på. 

Information, som gäller denna bussiness, detaljerad, informativ och den är på svenska. Vidare finns mina två sidor som ni absolut måste titta in på. Surfa runt.

Vill ni ha mer information, maila mig gärna.  isbirgitta@gmail.com eller travelmany@gmail.com

Sidorna har adress:      www.isbirgitta.worldventures.biz

                             www.isbirgitta.worldventuresdreamtrips.com

         Detta koncept är helt otroligt unikt bra.

Ta chansen att gå med nu. Det har precis kommit till Sverige och det växer varje dag.

Av Birgitta Lindström - 19 maj 2010 09:51


Jag har nu fått flera förfrågningar hur man går till väga.


Det bästa tycker jag är om vi kan få en persolig kontakt. Skriv gärna ett mail:

travelmany@gmail.com, så kan jag sedan ringa upp dig. Du får gärna ringa upp mig.


Vill ni sköta detta själv, vilket en del föredrar, så går ni in på min sida

www.isbirgitta.worldventures.biz ,  högst upp till höger står "sign up now", klicka in er där, sen är det bara att fylla i uppgifterna.

Vill ni ha hjälp så ring eller maila, det känns bättre om vi kan få en personlig kontakt.


Om ni undrar över min epostadress, så är den ny, travelmany@gmail.com, det går även med isbirgitta@gmail.com


Ni är alltid välkomna med frågor. Det är bättre att fråga en gång för mycket.....


Välkomna Birgitta/Direktör och Mormor

Av Birgitta Lindström - 18 maj 2010 09:52

    Vi söker glada roliga människor till detta "resebolag". Res och samtidigt tjäna pengar! Är detta möjligt? Javisst, med liten insats, lite eller mycket arbete, kan ni lyckas med detta. Kom med i vårt härliga team där vi stöttar och hjälper varandra. /Birgitta    

Presentation


Travelmany

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards